Conditii Returnare:
Conform legislatiei romane, “consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.”
Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie sa fie in ambalajul original intact si sa nu prezinte urme de uzura. In momentul in care dezlipiti si folositi un sticker, nu mai puteti solicita returnarea produsului. Orice produs stricat sau al carui ambalaj original va fi fost deteriorat mai mult decat printr-o simpla deschidere, nu va fi rambursat.
Contravaloarea produselor va fi returnata in termen de maximum 30 de zile de la data instiintarii de returnare a produselor. Suma returnata nu include costurile de transport, care vor fi suportate de client.
Va rugam nu ezitati sa ne contactati pentru informatii suplimentare la stickexpert@gmail.com sau la numarul de telefon 0734407845.
Produsul nu mai poate fi returnat daca a fost aplicat deja sau daca, la aplicare, a fost deteriorat. Din aceasta cauza, va sfatuim sa dati o mare importanta aplicarii stickerelor, sa cititi cu atentie instructiunile de aplicare sau sa solicitati asistenta la www.stickexpert.ro , in cazul in care intampinati dificultati.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Litigiile aparute intre utilizatorii acestui site si Manduc Emanuel-Sorin II vor fi rezolvate pe cale amiabila in termen de 15 zile de la data sesizarii in scris a problemelor. In cazul in care conflictul nu este rezolvat pe cale amiabilã, competenta revine instantelor de judecata romane.
Limitare de responsabilitate:
Ca urmare a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:
- intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive.
- deteriorarile, distrugerile , pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
- informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat pe site.
- neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
- identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala.
- posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
- continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.